Zeka testi için adresler ve zeka oyunları oynama siteleri

Online oyunlarda benim de favorim zeka oyunları ve zeka testleri. İşte size bu konuda bir çok oyun bulabileceğiniz bir site. Zekatesti.info; sitede her seviyede zeka testi bulunuyor. Zihin çalıştıran bu oyunlar ile eğnlenceli zaman geçireceksiniz. Online oyunlarda benim de favorim zeka oyunları ve zeka testleri. İşte size bu konuda bir çok oyun bulabileceğiniz bir site. Zekatesti.info; sitede her seviyede zeka testi bulunuyor. Zihin çalıştıran bu oyunlar ile enlenceli zaman geçireceksiniz. Özellikle Hapland zeka oyunları baya bir sarıyor oynayanı. Ben ilk 2 sini geçtim üçüncü oyunu beceremedim. Güzel tarafı da çözemedim diye gıcık olmuyorsunuz her oyunun ve testin çözümü altında mevcut. Bir çok zeka soruları da bulunan site zeka oyun severler için ideal bir adres.

Bir Cevap Yazın

