Yetenek Sizsiniz Türkiye 6 Şubat 2. Tur

Yetenek sizsiniz türkiye yarışmasının ilk turunun uzatılmasının ardından 30 ocak cumartesi akşamı yayınlanan bölümünün ardından ilk tur tamamlanmış oldu.Şimdi 6 şubat cumartesi akşamı yayınlanacak olan bölümünde 2. tur elemeleri yapılacaktır.Acun ılıcalı,Hülya Avşar ve Ali Taranın  jüri üyeliğini yaptığı yetenek sizsiniz türkiye yarışmasının 2. tur elemeleri sitemizde yer alacaktır.

http://www.fmsporlive.com/forum/

Yetenek Sizsiniz Türkiye 6 Şubat 2. Tur için 14 cevap

  1. seker kız diyor ki:

    katılsam evet dermisiniz acun abi

  2. Büsra diyor ki:

    slm
    acun abi seni cok ama cok beniyorum cok basarilisin.. Basarinin devamini dilerim..ve hep böyle espirili ol gülmekten ölüyoruz yani….:D..yeteneksizsiniz cok güzel bir yarisma oldu varmisin yokmusun dan sonra…Seni ekranlarda görmek cok güzel…sevgilerimle Büsra…….

  3. devit diyor ki:

    çok güzel bir yarışma

  4. seda kaya diyor ki:

    acun abi seni çok seviyorum bende almanya,dan programa gelicem lütfen kabul et

  5. seda kaya diyor ki:

    acun abi seni çok seviyorum.senin programına gelmeyi düşünüyorum ve sana kucak dolusu öpücük gönderiyorum

  6. cansel diyor ki:

    süper bi programm harika ya çok eğleniyorum

  7. gönül diyor ki:

    acun bey ben almanyadan yaziyorum kesinlikle türkiyenin en basarili insanisiniz bana göre cok basarilisiniz hep böyle devam etmeniz dilegiyle insanlari ekrana kilitlemeye devam edin sevgilerimle

  8. gönül diyor ki:

    hülya hanimda bu programa gercekten renk kattigini düsünüyorum ayrica ali beyide yeni tanimamiza ragmen onuda cok sevdik cok renkli ve eylenceli bir kisilik ekranlarda görmek istiyoruz bence ücünüz cok iyi bir üclüsünüz basarilarinizin devamini diliyorum sevgilerimle almanyadan gönül

  9. Acun CaqMası xD diyor ki:

    Acun seni seviyorum cok tatlısın🙂

    Sewgilin war mı ?:D

  10. feyza diyor ki:

    acun abi seni çok seviyorum reklemlara çıkan türkcell kızı senin kızınmış allah bağışlasın ben almanyada yazıyom hepinizi seviyom…

  11. cansel diyor ki:

    süpersin hülya abla ya hele acun baba onun yeri başka ali abi sadece komik=)

  12. recep diyor ki:

    Sayın acun ılıca Yeteneksizsinizdiye yapmışoldugunuz yarışmayıikinci elemeye kadar izledimelemelerdemustafaya yapmış oldugunuz haksızlıgı kınıyorum ALİ TARAN ve HÜLYA AVŞARIN bil hassa yeteneksiz olduklarına inanıyorum siz yetenekmi arıyordunuz yoksa şov menmi onu anlayamadım oraya çıkan herkes şovmen danscı veşarkıcı MUSTAFA ise gerçek biryetenek sahibi adil olmadıgınız için sizleri kınıyorum

  13. gamzem diyor ki:

    ya süperrrmiş yaawwwwwwwwwwwwww harikaştaaaaaaaaa beeeeeee ya

Bir Cevap Yazın

