Happy Aquarium Hileleri

Facebook’un Farmvilleden sonra son gözdesi Happy Aquarium.Tabiki biz millet olarak ilk hileyi aradığımız için bende direk yayınlayayım dedim.Öncelikle oyunumuzda hile yapmak için Oyunumuzda hile yapmak için Firefox son versiyon kullanıyoruz.Google’den Aratıp İndirebilirsiniz.

Daha sonra oyunumuza giriyoruz ve en ucuz yemden satın alıyoruz.Sonra 2.sıradaki balıktan alıyoruz ve yemimizi dağıtıyoruz.Balık doyduktan sonra bakıyoruzki 60 coin kazanmışız.Bunu sürekli yaparak oyunumuzu hileyle oynayabiliriz.

Happy Aquarium Hileleri için 4 cevap

  1. yunus diyor ki:

    tşk arkadaşım

  2. yunus diyor ki:

    ama 2. sıradaki balık üstenmi yoksa alttanmı

  3. uğur diyor ki:

    arkadaşım o bahsettiğnii indirdim onları yapıyorum ama nedense hiç bir şey almıtyorum

  4. fatih diyor ki:

    arkadaşlar ben şu anda 36 lwl oldum bu oyunun bir cok gılesı var dogru ancak ne i.explorer ne firefoxun serılerı ne chrome ne opera nede safarı hıc bırınde hıle gecerlı olmuyor F5 yaptıgınızda tekrar eskı halıne normalde ne yapmıssanız o ekrana gerı donuyorsunuz oyunun çekıcı tarafının lwl belli deyıl ben hıle programıyla baktıgımda 100 ün ustune cıktım dahada fazla bakılmıyo gorunumuyor cunku kolay gelsın

Bir Cevap Yazın

